Üdvözöljük Ferencz Ádám EV. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen ÁSZF tartalmazza a www.kutyaoutdoor.hu weboldalon
(a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének a vásárló általi használatának feltételeit.
Jelen ÁSZF a Szolgáltató Honlapon keresztül elérhető valamennyi árucikkére érvényesek.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Ferencz Ádám EV.
Nyilvántartási száma: 51359364
Adószáma: 68178314-1-41
Statisztikai számjel: 68178314-4778-231-01
Székhelye: MAGYARORSZÁG, 1139 BUDAPEST, KARTÁCS UTCA 4. em.
Telefon: 06-20 9928917
Számlavezető bank: OTP Bank
Bankszámlaszám HUF: 11713218-21457737
IBAN: HU35117132182145773700000000
SWIFT: OTPVHUHB
A KUTYAOUTDOOR.HU WEBÁRUHÁZ ÁLTALÁNOS ISMERTETŐJE
A KUTYAOUTDOOR.HU webáruház célja, hogy a kutyatartás területén minőségi szabadidős felszereléseket, egyéb termékeket és tápokat elérhetővé tegye mindenki számára az ország bármely pontján. A webáruház választéka folyamatosan változik, egyes termékek megszűnnek vagy új termékek kerülnek kínálatba. A termékek négy fő kategóriára vannak osztva: Outdoor felszerelések, Kellékek Utazáshoz ( autós kutyafelszerelések ), Játékok és Kutyatáp
REGISZTRÁCIÓ
A Honlap tartalmának minden része elérhető bárki számára, a tartalmak megtekintéséhez, a kosár megtöltéséhez nincs szükség regisztrációra, azonban a Honlapon történő vásárlásnak már feltétele az érvényes regisztráció.
A regisztrációs folyamat során az ÁSZF elfogadása és tartalmának megismerése kötelező. Az ÁSZF elfogadása nélkül Felhasználó nem tud regisztrálni a Honlapon.
Ennek megfelelően, a regisztrációval Ön elismeri, hogy jelen dokumentum tartalmát megismerte és ezen ismeretek birtokában regisztrált a Honlapon, továbbá, hogy jelen dokumentum szabályainak figyelembevételével adta le megrendelését a Honlapon keresztül.
Regisztráció nélküli megrendelés leadására a Szolgáltató telefonon biztosít lehetőséget.
A kezdőoldal jobb felső sarkában található „REGISZTRÁCIÓ“ menüpontra kattintva tud regisztrálni. A megjelenő felületen Önnek meg kell adnia valós személyes adatait:
A regisztráció során a következő adatok megadása kötelező:
KISZÁLLÍTÁS ÉS TERMÉK ÁTVÉTELE
Szállítás határideje
A termékek kiszállítási határideje maximum 10 munkanap.
Kiszállítás módja
A megrendelt áru átvételét az alábbi két lehetőség közül választhatja ki áruházunkban:
Kiszállítás futárszolgálattal
Szolgáltató köteles futárszolgálat útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.
Ha Ön az adott nap nem tudja átvenni a csomagját, a futárszolgálat a következő munkanap ismételten megkísérli a kézbesítést. A Szolgáltató emailben tájékoztatja Önt a csomag futárnak történő átadásáról. Ebben az esetben a csomag kézbesítésére, az értesítést követő munkanapon kerül sor. Amennyiben a szállítási idő nem tartható be, a Szolgáltató telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot és egy mind a két fél számára megfelelő szállítási időpont egyeztetésére kerül sor. Amennyiben a 2. kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató 1. pontban meghatározott bankszámlaszámára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.
Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésékre a raktárában), Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabodik.
Kiszállítás esetén Ön köteles a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és a terméket visszaszállítani a Szolgáltatónak. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes. Amennyiben Ön elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a jegyzőkönyv felvételét kérni, úgy a bekövetkező károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.
A szállításból vagy Szolgáltató hibájából eredő probléma esetén, a sérült elem cseréjét, vagy ha rossz termék lett elküldve, a megfelelő termékre történő cseréjét, Szolgáltató díjtalanul végzi.
Személyes átvétel Szolgáltató átvételi pontján
Személyes átvételre kizárólag Szolgáltatóval előre egyeztetett időpontban van lehetőség. Amikor megrendelése „ÁTVEHETŐ” státuszba kerül, - melyet személyes fiókjában is láthat – Szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot az átvételi időpont egyeztetése miatt. Ilyen esetben Ön a megrendelt termékeket személyesen veszi át a Szolgáltató 1139 Budapest, Kartács utca 4. szám alatt található átvételi pontján. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy emailen keresztül értesíti Önt. A személyes átvételre munkanapokon 09:00-18:00-ig.
Személyes átvétel esetén is kötelessége leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, sérült a termék, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és jelezze ezt a Szolgáltató munkatársának, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni. Erre azért van szükség, hiszen a termék elszállítását Ön végzi saját felelősségére, saját szállítóeszközén, ezért a Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ön által végzett szállításból eredő sérülések, törések tekintetében. A végszámla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.
Kiszállítás díja:
Személyes átvétel irodánkban: INGYENES!
Szállítás utánvétes fizetés esetén : 1990 Ft
Szállítás előre utalás esetén : 1590 Ft
FIZETÉSI MÓDOK
A kiszállított termék ellenértékét háromféle féle módon egyenlítheti ki:
ADATTOVÁBBÍTÁSI NYILATKOZAT:
Tájékoztató leírások
Elfogadom, hogy a(z) Ferencz Ádám EV.( 1139 Budapest, Kartács utca 4. ) által a www.kutyaoutdoor.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelõ részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történõ ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
Jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával vevő, az Adattovábbítási nyilatkozatot is elfogadja.
ELÁLLÁSI JOG
Ön jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jeleznie kell írásban (e-mail) és megerősítésként szóban (Skype-on vagy mobiltelefonon) Szolgáltató ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben Önt semmilyen költség nem terheli.
Ön jogosult a termék kézhezvételét követő 8 munkanapon belül az adásvételtől indokolás nélkül elállni és a sérülésmentes terméket a vásárlást igazoló számlával együtt visszaküldeni vagy saját szállítóeszközén visszavinni a Szolgáltató telephelyére.
Elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen, akár írásban, akár szóban közölheti a Szolgáltatóval. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termék vételárát (szállítási költséggel együtt) az elállás közlésétől számított 30 napon belül az Ön részére visszatéríteni. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni és az így visszaküldött csomag költsége Önt fogja terheli.
Elállás esetén Ön a saját költségén köteles a termékeket visszajuttatni a Szolgáltató fent megjelölt címére. Önt ezen felül semmilyen egyéb költség nem terheli.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha nyilatkozatát a 8 munkanap (akár a 8. munkanapon) lejárta előtt elküldi. Postai levél útján történő elállás esetén, a levél postára adásának dátumát veszi figyelembe a Szolgáltató az elállási határidő számítása tekintetében. Levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Elállási jog gyakorlása esetén a Szolgáltató követelheti Öntől a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, sérülésmentes és újra eladható állapotban, akkor Ön kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlása arra vezethető vissza, hogy Ön azt nem rendeltetésének megfelelően használta.
Abban az esetben, ha a Szolgáltató a szerződés szerinti termék helyett a „Jótállás és szavatosság” pontban leírtak szerinti helyettesítő termékkel teljesít, elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségeit Szolgáltató viseli.
Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárló (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.
Szolgáltató javasolja, hogy az elállási jog gyakorlása előtt érdeklődjön telefonon Szolgáltató munkatársainál, hogy az adott termékkel kapcsolatosan hogyan jogosult ill. jogosult-e az elállási jog gyakorlására. Természetesen, ha Ön a megrendelt áru átvételét követően valamely termékkel nincs megelégedve, úgy Szolgáltató azonnal segítséget nyújt Önnek elállási jogának gyakorlásában.
Az alábbi esetekben Ön nem gyakorolhatja elállási jogát:
Az elállási jog NEM gyakorolható olyan termékek esetében melyek csomagolásának sérülése(törése, összezúzása, felbontása), vagy a termék átmeneti használata és annak sérülése a termék további értékesítését lehetetlenné teszi.
Ide tartoznak a különféle tápok (pl.: felbontott csomagolású, esetleg hiányos kutytáp), , valamint a használt játékok, felszerelések (pl.: kutyarágta játék), avagy bármely a felsorolásban szereplő termékekhez hasonló elbírálás alá eső termék!
Ennek megfelelően Szolgáltató, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású és a termék eredeti állapotának megfelelő állapotában átadott termékek visszaszolgáltatása esetén köteles a vételárat az Ön részére megtéríteni!
Amennyiben Ön a visszaszolgáltatni kívánt árut nem megfelelően csomagolja be és az a visszaszállítás során maradandóan olyan módon megsérül, hogy a továbbiakban már nem értékesíthető, akkor az kizárja az elállási jog gyakorlását és a Szolgáltató nem kötelezhető a vételár visszatérítésre.
Szolgáltató saját hatáskörben és egyedi elbírálás alapján dönthet a termékek visszavételének megtagadásáról azon esetekben, a fent meghatározott azon esetekben, amikor a Ön nem élhet elállási jogával. Szolgáltató ilyen esetben a visszaszolgáltatott termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő károkat összegszerűsítheti és a visszatérítés összegéből levonhatja azt.
SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS
Szavatosság
Minőségi kifogás esetén Ön szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság az eladó, vagyis jelen esetben a Szolgáltató hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak. Ön a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációt, kifogást, Ön a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles a Szolgáltatóval közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére. A szerződés teljesítését követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben a Szolgáltató akkor mentesül a felelősség (szavatosság) alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Ha a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Hat hónap elteltével vita esetén azonban már Önnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
Hibás teljesítés esetén Ön
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
Szolgáltató bizonyos termékeket (pl. táp) csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak és csomagolásuk illetve a termékek nem sérültek. Szolgáltató azon termékek cseréjére vagy visszavételére nem kötelezhető, melyek csomagolásának sérüléséből következően (kibontása) a termék további értékesítése lehetetlenné válik, feltéve hogy a kibontást követően derül ki hogy a termék minősége nem megfelelő.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Önnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni – választása szerint –, Ön árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Amennyiben a Szolgáltató hibájából nem a megrendelésben szereplő termék kerül kiszállításra –azaz hibás teljesítés történik– Szolgáltató viseli az áru visszavételével és kiküldésével kapcsolatosan felmerülő összes költséget, beleértve a Szolgáltató telephelyére történő visszaszállítási költséget is. Ilyen esetben a Szolgáltató az Önnel való egyeztetést követően a lehető legrövidebb időn belül kiküldi a kérdéses terméket.
Jótállás
Az áruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre, kivételt képezhetnek ez alól egyes AKCIÓS termékek, melyek leírásában a garanciára vonatkozó információkat külön feltüntetjük.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék Önnek történő átadásának a napja. Azonban szolgáltató nem értékesít, a kötelező jótállás alá tartozó termékeket. Szolgáltató a gyártó által önként vállalt jótállási időt biztosítja vásárlói részére, mely jótállási időt minden esetben a termékhez mellékelt jótállási jegy tartalmaz.
Szolgáltató vállalja, hogy Vevőinek a garanciális ügyeik intézése esetén segítséget nyújt, és a Vevő érdekében a forgalmazóknál eljár. Amennyiben a Vevő ezen igényével keresi meg Szolgáltatót úgy a garanciális termék Szolgáltató telephelyére való visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli. A garanciális csere vagy javítás után a terméket telephelyünkön lehet átvenni, melyről a Vevőt tájékoztatjuk. Amennyiben a Vevő telephelyünkön az árut nem tudja átvenni, saját költségén kérhet kiszállítást.
Panaszügyintézés helye
Ön a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Levelezési cím: 1139 Budapest, Kartács utca 4.
Telefonszám: 06-20-9928917
E-mail: info@kutyaoutdoor.hu
Panaszügyintézés módja
Szolgáltató a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásokat, panaszokat a 13. pont szerinti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 48 órán belül - melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol az Ön kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.
Panaszügyintézés ideje
Szolgáltató az Ön által előterjesztett kifogásokat, panaszokat a 13. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 10:00-16:00 óra között fogadja.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és Ön között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:
Hírlevél
Az oldalon leadott vásárlások után, amennyiben megadja az email címét a látogató, abban az esetben küldhetünk emailt a termékeinkről és hasznos információkat. A levélben kötelezően feltüntejük a leiratkozási lehetőséget, amire kattintva több emailt nem kézbesítünk.
Adatkezelési tájékoztató
Közvetlenül elérhető a főoldalról vagy a következő linkre történő kattintással. [link]
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017. április 1.
Emese saját kutyáján tapasztalja az Aira esőkabát praktikusságát.